Bestellen en betalen

Bestellen:

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet ontvangen. Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Had je bestelling al geleverd moeten zijn? Neem dan contact met ons op. Wij stellen dan een onderzoek in.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je kunt je bestelling ook volgen via het verzendnummer dat je per e-mail ontvangen hebt. Ga hiervoor naar de website van DHL en klik op track & trace

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen.

Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Wij vermelden bij elk artikel een indicatieve levertijd.

Welke bezorgopties kun je kiezen?

Bestellingen worden verzonden via DHL op het adres dat is opgegeven tijdens het bestellen

Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Dan is er een grote kans dat wij nog bezig zijn met het verwerken van je bestelling. Dit kan maximaal 30 minuten duren na het plaatsen van je bestelling. Mocht je dan nog geen bevestiging hebben ontvangen en staat de bestelling ook niet in je account, neem dan contact op met de klantenservice.

LEVEREN:

Wie bezorgt mijn bestelling?

Jou pakket wordt bezorgd door DHL

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

De bezorger belt dan aan om het pakketje te overhandigen.

RETOURNEREN:

Mag ik mijn artikelen retourneren?

Retourvoorwaarden Deynique Nederland B.V.

  • Je hebt 14 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen.
  • Het artikel is, in de originele verpakking. Inclusief de eventuele transparant folie.
  • Je dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat je retour wil sturen.
  • Stuur het artikel met alle geleverde toebehoren terug

Betalen:

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank in Nederland
  • Bancontact: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank in België